Ligjet e Luftës së Shenjtë - Xhihadit
Shejh M. R. Bava Muheijedin (Allahu e Mëshiroftë)
Kërkoj strehim tek Allahu nga djalli i mallkuar.
Në emër të Allahut, Të Gjith’mëshirshmit, Mëshirëplotit.
Vëllezër dhe motrat e mija në Iman-Islam, do të
Në qoftë
se e kuptojmë
Hadith Kudsi: Shpallje Direkte tek Rasuli, Profeti a.s.
Profeti i shenjtë
shokët dhe përcjellësit
e tij sulmoheshin çdo here e me
shume nga ata që nuk e pranuan Allahun dhe të derguarin e tij. Me
durim të madh dhe zemërbutësi,
Muhamedi a.s. toleroi të gjitha vuajtjet që i vinin atij, dhe u
tregonte atyre që zgjodhën rrugën
e tij, për durimin dhe besimin në
Allah që i ishte dhënë
atij. Megjithatë, eventualisht u bë
e domosdoshme që të iknin nga persekutimi, dhe ata u larguan në
Medinë. Shumë
njerëz nga
Pasi që i degjuan këto tregime, disa nga përcjellësit u ankuan tek Profeti duke iu lutur atij, “O i dërguari i Allahut, ata po na shkaktojnë neve shumë vuajtje! Ata na i kanë lënduar familjet tona, na kanë grabitur pronën tonë, na kanë shkatërruar shtëpite tona, dhe na kanë ndjekur nga një vend në një vend tjetër. Dhe tani po na quajnë ata neve qyqarë që keni ikur. Por ne jemi luftëtare guximtarë dhe duhet të jetojmë me nderë dhe burrëri. Ne i kemi pranuar këto fyerje për një kohë të gjatë tani. Tani duhet të luftojmë!
“Ju jeni i derguari i Allahut. Kjo botë dhe e ardhmja janë një për ju, dhe Allahu është pasuria e mjaftueshme dhe e vetme për ju. Prandaj ju nuk mërziteni në qoftë se njerëzit ju poshtërojnë, por në gjendjen tonë ne nuk mund ta durojmë më këtë. Mekanet na kanë shkatërruar shtëpite tona, pronën tonë, dhe lidhjet tona. Ne duhet të luftojmë që ta marrim pronën tonë, sepse zemrat tona janë lënduar dhe ne jemi duke vuajtur.”
Përcjellësit e Profetit i luteshin atij në këtë mënyre kohë pas kohe. Por Muhamedi a.s. nuk u dha lejen atyre për të luftuar. Zemra e tij po qante. Drita e syve të tij shikonte nga Allahu dhe duart e tij i kishte zgjatur duke kërkuar besim të perfektë dhe pasuri të njohuris hyjnore të Allahut. Ai kalonte çdo moment në këtë gjendje, duke e lutur Allahun që tua ndryshonte zemrat njerëzve. E vetmja shpatë në dorën e tij ishte shpata e dashurisë dhe e unitetit, shpata e besimit, e vendosmërise, shpata e durimit, kënaqësise, besimit në Zot dhe lutja në Zot.Dhe mbas disa kohësh, Hamza (xhaxhai i tije) erdhi me të njëjtën kërkesë, por Profeti a.s. nuk iu dorëzonte as atij. Ai nuk u thoshte përcjellësve të tij të fillojnë një luftë të shenjtë. Ai gjithmonë përgjigjej duke thënë: “Ju nuk mund ta bëni këtë pa lejën e Allahut, dhe Allahu nuk ka dhënë nje leje të till. Prandaje as une nuk mund tu japë lejën të filloni nje luftë të till. Lufta e vërtetë dhe e shenjtë në Islam është lufta kundër dëshires dhe kundër të gjitha atyre aspekteve që janë armiku i vërtetë i jetës tonë në të ardhshmen.
Por prapë se prapë përcjellesit e tij i luteshin, “Ne jemi luftëtarë, dhe jemi poshtëruar. Si mund ne të jetojmë në këtë botë me këtë përulje?”
Dhe përderisa Profeti priste në heshtje, përgjigja e Allahut erdhi. “. O Muhamed thuaju përcjellësve të tu që të fillojnë luftën e shenjtë në zemrat e tyre, ti sakrifikojnë të këqijat e tyre në zemrat e tyre. Përcjellësit e tu duhet ta kuptojnë këtë.”
Profeti e përcolli mesazhin tek përcjellësit e tij. “Vëllezërit e mij, Allahu ka thënë se në qoftë se dëshironi të filloni luftë të shenjtë, detyra juaj e parë është që ti shpallni luftë një ushtrie të armikut që ju dëmtonë juve për nga brenda. Secili nga ju duhet ta bëni zemrën hallall, ju duhet ta bëni zemrën të pastërt sipas ligjeve të Zotit, duke bërë kurban dhe sakrifikuar të këqijat që vinë të të shkatërrojne ty. Duhet të bëni kurban në të gjitha gjërat që i vënë perde zemrës tënde. Duhet ta bëni zemrën (kalb) tuaj dritë. Ushqejeni me Dritë që është thesari i Allahut, dhe ti shmangeni të kundërtës apo haramit, të ndaluarës.”
Allahu i tha Profetit a.s. “Vetëm ai që merr nga ushqimi im do ti ulet“O Muhamed do ti shfaq ty engjujt që do të vinë
për të mbrojtur nga ushtrite e Habib ibn Malikut, të dërguara
nga Abu Gjahl. Cdo engjëll
do të ketë tre mijë koka dhe gjashtë mijë duar, dhe armët që iu
përshtaten atyre. Ti do
të jesh në gjendje ti shohësh të gjithë ata.
Edhe ne qoftë se frigohesh , O Muhamed, ec pëpara.
Nuk
“Dynjaja nuk të takon ty, O Muhamed. Ti je këtu për të më realizuar
Mua. Për këtë arsye ti
tregova
“O Muhamed, përmes,
Ademit, perms krijesave të Mija, perms tokës, qiellit, diellit,
hënës, yjeve, zjarrit, ujit, ajrit, dhe reve, unë i kam shfaqur
sekretet e Mija. Të kam
dërguar që ti mësosh përcjellësit e tu.
Përmes teje, u kam dërguar atyre shume fjalë, shumë veprime,
sa shumë vargje të shenjta, dhe aq shumë zgjuarsi.
Të kam thëne, ‘Shko
edhe deri në Kinë të mësosh
‘ilm, njohuri hyjnore, në
mënyre që të mund të realizosh vlerën e
‘ilm. i kam dhuruar
vargjet e Kur’anit të shenjtë në duart e tua në mënyrë që ti të mund
të kuptosh lidhjen ndërmjet Meje dhe
insanit, dhe përmes kësaj
lidhje të kuptosh fitimet e tua në këtë botë dhe në botën e
përtejme. Natyra e
pasurisë së vërtetë është shpjeguar në Kur’anin e Shenjtë.
“Muhamed, ti i ke
shpallur fjalët e Mija.
Në qoftë se përcjellësit e tu duan të mësojnë
lavdine e Kur’anit, në qoftë se duan të kuptojnë pasurinë e
tij daulah, ata duhet të
kenë zgjuarsinë e ‘ilm-it.
Thuaju përcjellësve
tu se çdonjëri që është nën mbrojtjen Time kurr nuk mund të
shkatërrohet,
por çdonjëri që largohet nga mrojtja dhe ndihma Ime të bëjë
xhihad tani, do ta shkatërroj vet-vetën.
Thuaju se ne qoftë se një
njeri kërkon të vrasë apo ta mund një njeri tjetër, është vetëm
vëllai i tij që ai do ta shkatërroj. Në të kundërtën ata do ta
shkatërrojnë atë. Njeriu
ka një shansë që të shndërrohet në kafshë apo të bëhet sikur Zoti i
tij. Në qoftë se ai
bëhet Ademi a.s., atëherë do tia ndreq gabimet e tij dhe do ta mbroj
atë, ashtu siq e kam mbrojtur Ademin a.s..
“Muhamed, thuaja këto
fjalë përcjellësve tu.
Ata ishin të gjithë në errësirë dhe në të koten para se të njihnin
ty. I bëra që të dalin
nga fshehja dhe të përcjellin ty, apo jo?
Më parë ata ishin fshehur në djallin,
por tani ata janë
as-habët, shokët e tu.
Tani ata janë luftëtarët e tu, por kush ishin ata më parë?
Cilat ishin veprimet e tyre më parë në krahasim me veprimet e tyre
tani?
“Me fjalet e Mija, ti
i nxorre nga errësira , dhe ata filluan të të percjellin ty.
Ata filluan të më percjellin Mua, Zotin (Rab)
e tyre, Krijuesin e tyre, apo jo? A janë ata armiqtë e tu tani? Jo,
ata e kanë humbur veten e tyre dhe i kanë dedikuar jetërat e tyre
tek ti dhe Unë. Më parë
ata ishin sikurse ata njerëz që tani duan ti lufojnë. Ata ishin
sikur këta fëmijë të Ademit a.s.
Ata ishin fshehur në të njëjtën errësirë, të kurthuruar në të
njëjtin iluzion (mashtrim), në të njëjtën ego (nefs), dëshirë, dhe
mbrekullit e elementeve
siddhis. Pra edhe këta ishin varrosur së bashku me djallin.
Prandaj, a do të ishte e drejtë ti shkatërrosh të tjerët që
janë në atë errësirë tani?
“Ebu Bakr, ‘Umar
ibnul-Khattab, ‘Uthman, dhe Hamza të gjithë këta ishin fshehur në
errësirë. Shiko se si
ndryshuan tani. Thuaj
përcjellësve tu se në vend që të bëni luftë (xhihad) ata duhet të
mundohen që ti nxjerrin njerëzit e till nga errësira dhe ti bëjnë që
të kuptojnë Allahun. Në
vend që ti lufojnë ata, ti ndihmojnë që të pranojnë të vërtetën, dhe
tua forcojnë besimin imanin, dhe të mundohen ti ndryshojnë ata.
“Të konvertosh pa
force është rruga e Islamit.
Të shkatërrosh e të vrash, e të masakrosh njerëz nuk është
Islam. Prandaj, thuaju
përcjellësve tu të bëjnë xhihad duke i ngritur ata që kanë rënë në
gjendjen e mosbesimit kufr.
Ky është Islam. Thuaj atyre që ti përdorin veprimet e Mija, Fjalët e
Mija, dhe sjelljet e Mija në mënyrë që ti lironi ata që janë fshehur
në djallin dhe që janë varrosur në iluzion.
Ky është xhihad i vërtetë.
Tua përcjellësh këto fjale përcjellësve tu, “Kjo është çka
Allahu i ka thënë Rasulit a.s.
Allahu ka mundur ti
shkatërroj të gjithë pabesimtarët, por në vend që ti shkatërroj i
nxorri nga errësira. Ky
është xhihadi i vërtetë: të konvertosh pa forcë.
Në këtë mënyrë, komandat e
Allahut treguan drejtësi. Kjo është Islam.
Më në fund Allahu
tha, “Mirë pra, thuaju
që të fillojnë xhihadin e tyre.” Derisa po përgaditeshin për luftë,
disa ndalesa u ishin vënë atyre.
Atyre u ishte thënë,
“Mos e luftoni këtë luftë për hir të krenarisë, të tregoni se
ju jeni luftëtarë apo se jeni të fortë. Lufoni vetëm kundër atyre që
vinë për tu luftuar me ju. Ju mund të hyni në luftë vetëm me dikënd
që ua ka marrur pronat e juaja. Mos të shkatërroni pronat që të
tjerët zotërojnë. Mos ti prekni gratë e tyre apo ti lëndoni fëmijët
e tyre. Mos ti
shkatërroni shtëpitë apo
farmën e tyre dhe mos ti vrani
kafshët shtëpiake të tyre.
Mos ti prisni drunjtë, mos ti shkatërroni fshatrat dhe
burimin e ujit të tyre. Mos ti vrani ata që ikin nga frika, dhe mos
ta vrani dikënd që është lënduar dhe rrëzuar në betejë. Vetëm në
qoftë se dikush të vie për të sulmuar me shpatë në dorë atëherë mund
ta mbrosh vet-veten tënde. “
Rasuli a.s. ia
përcjelli rregullat ‘Alise dhe Ebu Bakër as-Siddik, Allahu qoftë i
kënaqur me ta. “Shko dhe lufto,” tha Rasuli a.s. “por mos ti kaloni
këta kufinjë” Në qoftë se dështoni ti përmbaheni këtyre rregullave,
do të bëheni mëkatarë të mëdhenjë.
Në qoftë se bëni luftë për hir të tokës, shtëpive, pronave,
apo gëzimit, duke i harruar rregullat që ua kam dhënë, atëherë ju do
të fajësoheni dhe do të pyeteni në Ditën e Gjykimit (Kijamah).
Allahu i themeloi këto rregulla dhe mandej i tha Muhamedit
a.s. “Thuaju të shkojnë në këtë gjendje dhe të marrin çka është me
të drejtë e tyre.”
Kjo ishte gjendja në
të cilën xhihadi është bërë në kohën e Profetit a.s. Megjithatë
Rasulullah a.s. nuk morri pjesë në këto luftëra.
Në vend të kësaj e kalonte gjithë kohën duke u lutur që lufta
të ndalej. Ai mbeti i
vetëm, duart e zgjeruara nga qielli, duke iu lutur Allahut.
Cdo sekond zemra e tij po qante, dhe drita në sytë e tij
ishte drejtuar drejt Allahut.
“Ndryshoja zemrat,” lutej ai. “Mbushi ato me dashurin dhe mëshirën Tënde. Dhuroju unitet. Bëj që ti hedhin shpatat nga duart e tyre dhe të ngrisin shpatën e besimit (imanit). O Allah, bëj që të të pranojn Ty, bëj që të të lavdërojnë Ty dhe të luten Ty. Dhuroju at siguri dhe dashuri.”
Shpata e vetme që preku duart e Rasulit a.s. ishte shpata e imanit, e sabrit, e shukur, tawakul, el-hamdu-lillah, shpata e dashuris, dhe e unitetit të vëllazërisë. Ne duhet të mendojmë për këtë.
"Islam And World Peace
Explanations of a Sufi"
Fq. 95-107.